En helt vanlig dag!

Med exakt 2 månader kvar till avresedatum har vi dagen i ära haft en helt vanlig dag i Nv3d:
 
Vissa av oss drack lite "afrikanskt te" för att försöka komma i stämning, Henke stoppade, av någon underlig anledning, in en liten bit av sin penna i örat på mattelektionen (det kändes kanske roligare än att beräkna primitiva funktioner, vet vet?) och halva klassen hade luciarep på klassrådet. 
 
Imorgon är det luciatåg för vissa, men för oss allihopa står slutprov i MatteD på schemat och det är väl det som de flesta av sig gruvar sig för, en iskall kväll som denna. Och med det, avslutar jag dagens inlägg för nu ska jag också lägga all energi på att plugga till det sista matteprovet, någonsin! Hallelujah!
 
Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Henrik; du är min sol i min gråa vardag. Jag älskar dig.

2012-12-12 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0