Ska vi ha en tävling, du och jag?

Jag vinner, jag är uppe längst! Eller förlorar, då det var det sista lärarna sa till oss: att gå och lägga oss tidigt för att få en god natts sömn! Äh, ett par koppar kaffe så ligger peppen på max när man står på centralen 8.30 imorgon! Tänka sig, det är bara 6 timmar kvar!
Tänk att, vi innan ens har åkt iväg, hunnit lära sig en massa saker! Som att faktiskt börja packa i tid, inte bara skriva packlista! Och konceptet "det är tanken som räknas" gäller inte riktigt här! Har också tagit lärdom av att platspåsar är en gåva från ovan, så himla bra!

Nä, nu ska jag stänga datorn, väskan och också få min "goda natts sömn".. eller iallafall tills klockan ringer. Om 3 timmar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0